Informatie

Een waardevol afscheid ontstaat door tijd en aandacht te geven. Daarom besteden onze uitvaartverzorgers alle tijd aan uw wensen en vragen.

Uitvaartvereniging Dokkum is een symbool voor een gemeenschap waar mensen zorg hebben voor elkaar. Tijden veranderen, dat geldt ook op het gebied van de uitvaart. Er is zóveel meer mogelijk, zóveel meer te kiezen en kenbaar te maken. Wat kunnen wij voor u betekenen? Wij denken heel veel!

Wij regelen voor u de door u gewenste diensten door derden, zoals:

• kisten
  • rouwvervoer
  • drukwerk
  • advertenties
  • bloemen
  • crematie

Meer informatie over de voordelen van het lidmaatschap van onze vereniging vindt u in ons infoblad 2017. Klikt u hier voor dit infoblad en hier voor de tarieven voor leden en niet-leden.

Codicil - Wilsbeschikking

Het is verstandig om na te denken wat uw wensen omtrent uw eigen uitvaart zijn. Het is goed om dit ook met uw nabestaanden te bespreken. Om u hierbij een handreiking te geven hebben wij een informatiebrochure en een codicil opgesteld, waarop u kunt aangeven wat uw wensen zijn. Op deze wijze kunt u gemakkelijk schriftelijk vastleggen hoe u uw uitvaart geregeld wilt zien. Dit codicil kunt u aanvragen door hier te klikken.